Aparate foto

marți, 9 octombrie 2012

Învingătorii nu renunță niciodată?

Pentru prima dată după mult timp renunț la o provocare, la o competiție mai exact. Nu știu dacă renunțarea la o luptă este neapărat o dovadă de lașitate. În cazul meu, cred că este mai degrabă vorba despre o dovadă de realism. Nu știu cât de mult contează în acest Univers faptul că astăzi renunț în mod oficial la competiția SuperBlog 2012. Pentru mine este important să anunț acest lucru, cred că așa se cuvine, cred că așa este demn să procedez.

În primul rând, nu mă regăsesc în acest tip de concurs, care se presupune că împletește talentul literar cu strategiile de marketing. Lucrez la o carte beletristică și sunt studentă la o facultate la care respir economie...și totuși, nu m-am regăsit sub niciun chip în acest concurs. În mintea mea, LITERATURA are scopul ei NOBIL, acela de a înălța sufletul în emisfere cu totul deosebite (ceea ce se mai cunoaște și sub numele de "catharsis"). Eu nu pot să mă folosesc de literatură pentru a promova pe nesimțite un brand. Nu pot. E ca și cum mi-aș trăda sora geamănă. Cu siguranță pot contribui la manipularea maselor în scopul sporirii consumului, folosindu-ma de o sumedie de alte metode...însă prin literatura, EU NU POT.

Să nu mai vorbim despre faptul că, pentru a promova ceva, trebuie să cred măcar un sfert în produsul/serviciul respectiv. Ori eu, cum aș putea face reclamă unei perechi de balerini de la Real, care costă nu mai puțin de 70 de lei, când chiar în urmă cu 2 săptămâni am achiziționat de la un "magazin 38" din Brăila 2 perechi superbi de balerini, la prețul de 19,9 lei. Sunt într-adevăr superbi, voi posta și o poză cu ei mai încolo...

În final, probabil că o parte dintre voi mă vor critica și mă vor sfătui să merg mai departe, pentru că este important să participi măcar. Din păcate, simpla participare conta pentru mine în urmă cu câțiva ani în urmă, când mă duceam la olimpiadele de matematică în gimnaziu. Deși știam că nu sunt atât de bună încât să mă calific prea departe sau să iau vreun premiu, îmi plăcea să particip. În ziua de azi, când facultatea, job-ul și hobby-urile abia îmi mai îngăduie să nu mănânc din picioare, sau să dorm măcar 7 ore pe zi, singura țintă în momentul în care mă înscriu într-un concurs este să câștig. Ori eu acum, nu mă simțeam pregătită să câștig.

În continuare, le urez mult succes celor rămași în concurs, dar în special Irinei Bartolomeu, o persoană cu totul deosebită și foarte talentată!

duminică, 7 octombrie 2012

Rafinament japonez condensat într-o piesă unică

Christian, persoana specială despre care am ales să scriu, este momentan angajat al uneia dintre cele mai mari case de producție de spoturi publicitare din România. Însă deși sună bine, salariul lui în această companie abia dacă depășește salariul mediu pe economie. Povestea aceasta destul de tristă debutează undeva în jurul anului 2008, înainte de începerea crizei economice. Pe vremea aceea, compania avea autoturisme proprii pe care angajații le foloseau pentru a se deplasa la filmări. În 2008, mașinile au fost vândute, iar cei care au avut posibilitatea să achiziționeze autoturisme proprii prin leasing au făcut acest lucru. Prietenul meu, Christian a fost unul dintre acei angajați care nu a putut, din motive financiare. Prin urmare, nu a mai putut participa nici la filmări (în special la cele dinafara localității), iar salariul lui a fost redus cu aproape două treimi. De atunci, deși a decis să rămână în continuare acolo pe un salariu aproape inexistent, trăiește cu speranța că într-o zi va putea achiziționa o mașină, și că lucrurile vor fi din nou așa cum erau în urmă cu mai bine de 4 ani.



De ce Toyota Avensis?


Probabil vă întrebați acum de ce consider că cea mai potrivită alegere pentru Christian ar fi Toyota Avensis, și nu orice altă mașină. De fapt, nu știu sigur dacă ar fi „cea mai buna alegere”, dar cu siguranță ar fi una dintre cele mai bune.

În primul rând, o mașină de asemenea calibru i-ar pune fără doar și poate în lumină valorile, deoarece ar putea redeveni asistent de producție și, în timp, chiar ar putea spera să ajungă producător. Folosindu-o pentru a participa la filmări, unui asistent de producție îi este absolut necesară o mașină care să îndeplinească anumite criterii: În primul rând, trebuie să fie o mașină spațioasă, deoarece de cele mai multe ori, este nevoie de transportul unei întregi echipe de persoane, dar și de transportul recuzitei pentru filmarea respectivă (obiecte de mobilier, haine etc.), iar marca Avensis nu este doar foarte spațioasă, ci și extrem de comfortabilă. Scaunul este ajustabil electric, iar multitudinea de dotări încorporate interiorului ergonomic, ca spre exemplu sistemul Cruise Control ( menit să controleze în mod automat viteza motorului) amplifică starea de siguranță și relaxare atunci când ne aflăm în interiorul mașinii. Comfortabilitatea nu este însă singura trăsătură notabilă. Datorită design-ului interior extrem de sofisticat, bazat pe finisaje perfecte și materiale de o înaltă calitate, călătoria cu o Toyota Avensis va fi o adevărată plăcere, chiar și atunci când se va face în interes strict profesional.

În cazul lui Christian, toate aceste trăsături cântăresc enorm în drumul spre a-l face remarcabil. Designul mașinii, atât cel interior cât și cel exterior fundamentat pe un model aerodonamic contopit cu prestanța farurilor și a liniilor clar conturare, este indispensabil în cazul unei mașini destinate producției de spoturi de televiziune, întrucât, de cele mai multe ori, este nevoie și de transportul regizorilor și operatorilor străini, ale căror pretenții sunt foarte ridicate. Nu poți transporta un regizor francez, spre exemplu, cu orice mașină.

Toyota Avensis reprezintă exact prototipul stilului japonez, clasic, original, fiind în același timp elegantă și practică. În plus, mașina este dotată cu un sistem multimedia avansat de tip „Touch and Go”, prin intermediul căruia putem accesa orice informație (hărți google, detalii legate de preț, meteo, opțiuni de trafic, posibilități de parcare și multe altele), prin simpla atingere a ecranului. De asemenea, în funcție de preferința fiecăruia, compania oferă o gamă largă de culori pentru marca Avensis.

În concluzie, o astfel de mașină este, fără doar și poate, menită să confere o aură legendară oricărui posesor. Mai mult decât atât, prin meticulozitatea și rafinamentul cu care a fost creată, noua Toyota Avensis se va face remarcată printre mii de mașini. Este mașina ideală pentru persoana specială la care m-am gândit.

                                                                                               [Advertorial scris pentru SuperBlog 2012]

luni, 1 octombrie 2012

Primele redistribuiri

1-6 octombrie, Intrarea Frumoasa (Piata Victoriei)